مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-18حوادث

از گوراب تا خیریه ای که با مرگ غم انگیز ترنّم پا گرفت


این گزارش روایت یک موسسه نیکوکاری در یک روستای بخش مرکزی شهرستان زرین دشت در جنوب شرق استان فارس است که پس از غرق شدگی و مرگ غم انگیز یک دختر نقاش پا گرفته است، - خبرگزاری فارس- زرین دشت، آمنه سپهر؛ اعتقاد دارم آدم ها پس از مرگ جاودانه می شوند ، حالا هر کسی به فراخور روند زندگی اش! یکی در تصادف جان می دهد، یکی بیمار می شود و یکی هم مثل دخترک هنرمند 13 ساله گزارش ما در اتفاقی تلخ، طعمه گوراب میشود، اما مرگ غم انگیز ترنّم با همه تلخی اش، برکتی بی نظیر داشته است.

  شکفتن غنچه های انفاق، جا مانده از مرگ دخترک هنرمند زرین دشتی است که یک و نیم سال پیش در گوراب پایین دست روستای دروا از توابع بخش مرکزی شهرستان زرین دشت غرق شد و چشمانش برای همیشه بی فروغ شد.

اما پس از این اتفاق تلخ، موجی از همدلی در بین اهالی این روستای بیش از 3 هزار نفری ایجاد شد که به یاد این دختر هنرمند که لبانش الفتی دیرینه با لبخند و مهربانی داشت، خیریه ای به نام ترنّم راه اندازی شود.

خیریه ای که با هدف تسلّای خاطر مادر رنج کشیده ترنّم و با ایجاد کمپینی در فضا مجازی به راه افتاد تا لبخند بر لبان افراد بی بضاعت که با آبرو داری دست نیاز به سوی خیرین دراز می کردند، بنشاند     امروز این خیریه که به صورت رسمی ثبت و با حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرین دشت در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از گوراب تا خیریه ای که با مرگ غم انگیز ترنّم پا گرفت

از گوراب تا خیریه ای که با مرگ غم انگیز ترنّم پا گرفت