مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-17سياسي

شهروندان رشت از عدم وجود روشنایی برخی معابر گلایه دارند


رییس شورای شهر رشت با اشاره به خاموشی تیرک های برق در برخی از نقاط رشت گفت: عدم وجود روشنایی مناسب در برخی از معابر موجب بروز حس ناامنی در شهروندان می شود و باید با همکاری و همپوشانی حوزه مدیریت شهری و شرکت توزیع برق این دغدغه برطرف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین واثق کارگرنیا ظهر امروز در هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای رشت با اشاره به 27 خرداد ماه مصادف با سالروز تشکیل جهاد سازندگی اظهار کرد: این سازمان با هدف رفع محرومیت از اقصی نقاط کشور به دستور امام راحل تشکیل شد و حضور جهاد سازندگی موجب شد تا اقدامات خوبی در راستای احداث جاده، پل و غیره و رفع محرومیت ها از سراسر کشور انجام شود.

وی به پیش رو بودن سالروز شهادت نهمین پیشوای مسلمانان جهان حضرت امام جواد الائمه (ع) اشاره کرد و گفت: امیدواریم لطف و عنایت امامان معصوم بالاخص جوادالائمه (ع) همواره شامل حال تمامی مسلمانان جهان به ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی باشد.

  خاموشی های معابر موجب ایجاد حس ناامنی در شهروندان می شود رییس شورای شهر رشت با اشاره به حضور قائم مقام برق استان در جلسه امروز شورا افزود: با توجه به اینکه از چند روز پیش از زمان برگزاری جلسه علنی شورا، این جلسه به اطلاع اداره برق رسانده شده بود انتظار داشتیم مدیرعامل برق گیلان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان رشت از عدم وجود روشنایی برخی معابر گلایه دارند

شهروندان رشت از عدم وجود روشنایی برخی معابر گلایه دارند