مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 15:452023-05-28سياسي

800 نیروگاه 5 کیلوواتی در استان سمنان راه اندازی می شود


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: 800 نیروگاه پنج کیلوواتی فوتوولتاییک برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان راه اندازی می شود.

- سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: 800 نیروگاه پنج کیلوواتی فوتوولتاییک برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین ذوالفقاری ظهر یکشنبه در جلسه با رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان به میزبانی کمیته امداد سمنان از راه اندازی 800 نیروگاه 5 کیلوواتی فوتوولتاییک با همکاری بسیج سازندگی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان در سال جاری خبر داد.

وی به تفاهم نامه مشترک با سازمان انرژی های تجدید پذیر و بهره وری انرژی، وزارت نیرو، بانک ها، بسیج سازندگی و کمیته امداد برای به اجرا درآوردن طرح های برق خورشیدی اشاره و تصریح کرد: 150 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به این نیروگاه های خانگی اختصاص پیدا می کند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان یادآور شد: بر اساس تفاهم نامه دیگری بین شرکت توزیع نیروی برق و کمیته امداد امام خمینی (ره)، برق تولیدی این نیروگاه ها به صورت تضمینی خریداری می شود و از محل درآمد نیروگاه های خانگی، مددجوی کمیته امداد به درآمدزایی و اشتغال پایدار می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 نیروگاه 5 کیلوواتی در استان سمنان راه اندازی می شود

800 نیروگاه 5 کیلوواتی در استان سمنان راه اندازی می شود