مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-18اقتصادي

ناوگان آبرسانی فرسوده و افزایش 45 درصدی آبرسانی سیار به عشایر خراسان شمالی


رییس اداره بهسازی امور تولید اداره کل عشایری خراسان شمالی از افزایش میزان آبرسانی سیار به جمعیت عشایری این استان توسط این اداره کل خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس اداره بهسازی امور تولید اداره کل عشایری خراسان شمالی از افزایش میزان آبرسانی سیار به جمعیت عشایری این استان توسط این اداره کل خبر داد.

مهدی خانی در گفت و گو با ایسنا، تصریح کرد: متاسفانه خشکسالی های شدید و کاهش چشمگیر منابع آبی سبب شده برای تامین آب عشایر این استان با چالش های مختلفی مواجه شویم.

وی گفت: میزان آبرسانی سیار در سال گذشته نسبت به سال 1400 تا 30 درصد افزایش یافته که پیش بینی می شود با توجه به شرایط امسال، وضعیت بدتر شده و روند افزایشی تا 45 درصد نیز برسد.

خانی افزود: میزان آبرسانی سیار به عشایر تقریبا هر سال حدود 120 هزار متر مکعب بود که این عدد در سال گذشته به 180 هزار متر مکعب رسید تا پایان امسال این عدد بیشتر نیز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: میزان آبرسانی های سیار افزایش یافته اما تعداد خودروهای آبرسانی که سیار هستند افزایش نیافته و این امر یکی از چالش های جدی در این حوزه است.

این مقام مسئول تصریح کرد: 13 دستگاه تانکر آبرسانی وجود دارد اما آبرسانی فقط با 7 دستگاه انجام می شود و در هر ماه 6 دستگاه به تعمیرگاه ها برای انجام تعمیرات روانه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوگان آبرسانی فرسوده و افزایش 45 درصدی آبرسانی سیار به عشایر خراسان شمالی

ناوگان آبرسانی فرسوده و افزایش 45 درصدی آبرسانی سیار به عشایر خراسان شمالی