مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:202023-06-17اجتماعي

آغاز فعالیت پایگاه سیار سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی در طالقان


سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از آغاز فعالیت تنها پایگاه سیار سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اولی های استان در طالقان خبر داد.

- حمیده سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز فعالیت تنها پایگاه سیار سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اولی های استان در شهرستان طالقان خبر داد.

وی اطهار کرد: طی هماهنگی به عمل آمده با اداره آموزش و پرورش شهرستان طالقان، مقرر شد پس از اطلاع رسانی و نوبت گیری نوآموزان بدو ورود کلاس اولی توسط اولیا، سنجش سلامت آنان طی دو روز متوالی در روزهای 25_26 خرداد ماه 1402 انجام شود.

سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز هدف از برنامه سنجش را تشخیص به موقع و برنامه ریزی ارائه مداخلات بهنگام آمادگی تحصیلی و هوش، بینایی سنجی، شنوایی سنجی و موارد بهداشتی نوآموزان دانست و افزود: شرایط هوشی و غربالگری های تخصصی، مواردی است که در آزمون آمادگی تحصیلی امسال مورد سنجش قرار گرفته است.

وی متذکر شد: تا کنون حدود 80 نفر از نوآموزان سنجش شده اند و با این حساب 80 درصد دانش آموزان بدو ورود سنجش و مابقی (اتباع) به دلیل مشکلات ثبت نام [عدم وجود کارت آمایش و مغایرت پاسپورت با استان مربوطه] در زمان های پیش بینی شده بعدی که اواخر مرداد ماه خواهد بود، سنجش خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت پایگاه سیار سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی در طالقان

آغاز فعالیت پایگاه سیار سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی در طالقان