مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 22:302023-06-03حوادث

دستبند پلیس بردست عاملان ایجاد درگیری مسلحانه در جاده کرج چالوس


فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری 2 نفر از عاملان ایجاد درگیری مسلحانه توسط ماموران سازمان اطلاعات فراجا در رستورانی در جاده کرج چالوس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمید هداوند، فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی حمله مسلحانه 2 اوباش به یک رستوران در جاده کرج چالوس، به دلیل اختلافات شخصی با یکی از کارکنان این واحد صنفی، بررسی موضوع و دستگیری عاملان این حادثه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: علی رغم حرفه ای عمل کردن متهمان و برجای نماندن هیچگونه ردی از آن ها، اما با تلاش های شبانه روزی و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان در یک باغ شخصی در اطراف شهرستان فردیس شناسایی و هر 2 آن ها با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات مقتدرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، اظهار کرد: به اوباش و برهم زنندگان نظم و امنیت مردم هشدار می دهیم که پلیس به هیچ وجه قدرت نمایی و اوباش گری آنها را بر نخواهد تابید و برابر قانون با هرگونه ایجاد ناامنی برخورد سخت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبند پلیس بردست عاملان ایجاد درگیری مسلحانه در جاده کرج چالوس

دستبند پلیس بردست عاملان ایجاد درگیری مسلحانه در جاده کرج چالوس