مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-06سياسي

قاچاق مصیبت بزرگ در مسیر اشتغال و رونق اقتصادی است


جانشین مرزبانی استان هرمزگان گفت: قاچاق یکی از پدیده های نابهنجار در کشورهای در حال توسعه است که مانع بزرگی بر سر راه توسعه اقتصادی به شمار می آید و همانند یک آفت خزنده اشتغال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، یادواره شهدای بخش هشت بندی شهرستان میناب با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان محلی و فرماندهان نظامی و انتظامی در هشت بندی برگزار شد.

سرتیپ دوم عبداله لشکری جانشین فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان در این مراسم طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای 15 خرداد گفت: اندیشه های امام خمینی (ره) برگرفته از اسلام، قرآن و پیامبر(ص) و ائمه اطهار بوده است و تلاش در مسیر تحقق آرمان ها و اهداف امام خمینی(ره) وظیفه همه ما و نسل های آینده است.

 وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران، تا همیشه تاریخ نام و یاد و سیره عملی امام خمینی را به خاطر خواهند داشت و 15 خرداد که به تعبیر امام خمینی، اولین خروش تاریخی و تاریخ ساز مردم مبارز و مسلمانی بود که در اعتراضی آگاهانه، مخالفت با سیاست ها و برخوردهای ظالمانه و جبارانه حکومت شاهنشاهی را بنیان گذاشتند.

لشکری اضافه کرد: اگر خون های پاک جوانان و جوانمردان مسلمان و خداجوی ایران نبود، امروز اثری از اصل اسلام و نظام اسلامی نبود زیرا خون شهیدان 15 خرداد 42 بیمه کننده انقلاب و تضمین کننده حیات سبز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق مصیبت بزرگ در مسیر اشتغال و رونق اقتصادی است

قاچاق مصیبت بزرگ در مسیر اشتغال و رونق اقتصادی است