مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 22:002023-05-31سياسي

چرا نزدیکی ایران و مصر صهیونیست ها را برآشفته کرده است؟


همگرایی ایران و مصر، پس از ازسرگیری روابط تهران _ ریاض، ضربه مهلکی را از چندین جبهه به پروژه صهیونیستی - آمریکایی در منطقه وارد آورد و هزینه های سنگینی را برای آن به همراه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برای نخستین بار طی چندین دهه اخیر، ایران در  پاسخ به ابراز تمایل مصر برای از سرگیری روابط با ایران، به صراحت اعلام کرد که از این امر استقبال می کند.

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز دوشنبه (29 می) در گفت وگو با سلطان عمان در پاسخ به اظهارات هیثم بن طارق در خصوص تمایل مصر برای از سرگیری روابط با جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: ما از این موضع استقبال می کنیم و مشکلی در این زمینه نداریم .

وبگاه العهد با انتشار یادداشتی در خصوص اهمیت روابط تهران و قاهره و دلیل هراس و عدم رضایت تل آویو و واشنگتن از آن نوشت: بی تردید نیازی نبود که دلخوری و ترس رسانه های اسراییلی از توسعه روابط مصر و ایران و گزارش های آنها در خصوص تحولی قریب الوقوع  منتشر شود تا ما دریابیم که این امر به پروژه صهیونیسم در منطقه ضربه می زند.

به ویژه که روابط ایران و مصر از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش مستمر برای ادامه قطع این روابط موضوعی است که مستقیماً با ماهیت پروژه آمریکایی و صهیونیستی در منطقه مرتبط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا نزدیکی ایران و مصر صهیونیست ها را برآشفته کرده است؟

چرا نزدیکی ایران و مصر صهیونیست ها را برآشفته کرده است؟