مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-15اقتصادي

شهرک صنعتی صفادشت به 250 انشعاب برق نیاز دارد


مدیرعامل شهرک صنعتی صفادشت با اشاره به نیاز واحدهای جدید به 250 انشعاب برق گفت: این شهرک برای رفع مشکلات زیرساختی به خصوص برق و احداث تصفیه خانه فاضلاب و بازچرخانی آب نیازمند حمایت دولت و توجه مسوولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملارد، مصطفی رهگذر مدیرعامل شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت با بیان اینکه خواسته اصلی واحدها اجرای قانون است تا زیرساخت های شهرک فراهم شود تا تولیدکنندگان و صنعتگران نیز از مزایای شهرک های صنعتی دولتی بهره مند شوند، اظهار کرد: تمامی واحدهای این شهرک مالیات پرداخت کرده و قوانین کارگری و جاری را رعایت می کنند و لازم است دستگاه های خدمات رسان نیز همکاری با این شهرک داشته باشند.

وی گفت: مسئله تامین آب از جمله موضوعاتی است که در فصل گرما بیشتر مورد توجه است و واحدها تا ساعت 11 ظهر آب داشته و پس از این ساعت آب خریداری می کنند که از نظر کیفی مورد تایید نیست.

  مدیرعامل شهرک صنعتی صفادشت با اشاره به جابجایی چاه خشک شده که طی 3 سال مورد پیگیری قرار گرفته بود و اینکه در مصوبه 8 ماه گذشته مجوز حفر چاه صادر شد و به زودی حفاری انجام خواهد شد، ادامه داد: واحدهای صنایع غذایی، رنگرزی و نساجی به آب وابسته هستند و لازم است 5 حلقه چاه به واحدهای پرمصرف واگذار شود و هزینه های مجوزها نیز توسط واحدها پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی صفادشت به 250 انشعاب برق نیاز دارد

شهرک صنعتی صفادشت به 250 انشعاب برق نیاز دارد