مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 22:152023-06-09ورزشي

از تاکید بر راندن مدیران بی انگیزه تا امیدواری کارگران به آینده


سید ابراهیم رییسی در پنجمین مقصد خود در دور دوم سفرهای استانی، به آذربایجان شرقی رفت تا پیگیر مصوبات سفر سال گذشته و افتتاح طرح های به اتمام رسیده در این یک سال شود.

- سید ابراهیم رییسی در پنجمین مقصد خود در دور دوم سفرهای استانی، به آذربایجان شرقی رفت تا پیگیر مصوبات سفر سال گذشته و افتتاح طرح های به اتمام رسیده در این یک سال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دومین سفر استانی سید ابراهیم رییسی به آذربایجان شرقی گره دو طرح نیمه تمام 22 و 20ساله رؤیای 22ساله راه آهن تبریز - میانه و طرح 20ساله تأمین و انتقال آب شرب میانه از سد گرمی چای و تأمین آب شرب 180 هزار نفر باز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این سفر دو روزه تعدادی از وزرا و اعضای کابینه دولت سیزدهم از جمله وزرای کشور، بهداشت و درمان، میراث فرهنگی و گردشگری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان، ، معاون امور زنان و خانواده، معاون اجرایی رییس جمهور و .

رییسی را همراهی کردند.

آیت الله سید ابراهیم رییسی که صبح روز پنج شنبه، هجدهم خرداد 1402 وارد تبریز شد، در بدو ورود تاکید کرد: از مهمترین مسائل آذربایجان شرقی بحث اشتغال و مسکن و باز شدن این گره ها است که اقدامات خوبی انجام شده و حتما باید کامل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تاکید بر راندن مدیران بی انگیزه تا امیدواری کارگران به آینده

از تاکید بر راندن مدیران بی انگیزه تا امیدواری کارگران به آینده