مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 16:452023-06-13فرهنگي

فرهنگ و هنر برآمده از ذات یک ملت است نه کوشش و سلیقه مسئولان


معاون فرهنگی کانون پرورش فکری گفت: فرهنگ وهنر برآمده از ذات یک ملت است نه کوشش و سلیقه مسئولان بنابراین لوح ثبت ملی قصه گویی ارج گذاری بر تلاش مربیان کانون پرورش فکری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین رونمایی از لوح ثبت ملی قصه گویی، پیش از ظهر امروز سه شنبه 23 خرداد در سالن شهید بهنام محمدی مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار شد.

کانون پرورش فکری بعد از گذشت بیست و چهار دوره برگزاری جشنواره قصه گویی در سطح ملی و بین المللی، موفق به ثبت ملی قصه گویی در پاسداری از میراث ناملموس ایران اسلامی شده است.

همچنین این جشن در کانون استان کرمان بر مزار مطهر شهید قاسم سلیمانی نماد قصه های ایثار و مقاوت ، در کانون خراسان رضوی و در حرم مطهر امام رضا (ع) نماد قصه های دینی و مذهبی در کانون کرمانشاه در محل طاق بستان نماد قصه های ملی و آیینی و در یزد در خانه ی مهدی آذریزدی پدر ادبیات کودک و در گیلان به یاد برگزاری اولین جشنواره قصه گویی برگزار شد.

زنگ ملی قصه گویی در کتابخانه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نواخته شد امروز در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور از ساعت 9:30 زنگ قصه گویی نواخته شد و مربیان قصه گو برای کودکان و نوجوانان قصه می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ و هنر برآمده از ذات یک ملت است نه کوشش و سلیقه مسئولان

فرهنگ و هنر برآمده از ذات یک ملت است نه کوشش و سلیقه مسئولان