مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-10سياسي

مسوولان رودان کارهای خوب شان را بازگو کنند


امام جمعه موقت رودان خواستار بیان عملکرد و کارهای خوب مسوولان شهرستان و لزوم مدیریت صحیح قیمت لیموترش از سوی متولیان امر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، حجت الاسلام احمد فاضل پور استاد حوزه و دانشگاه امروز با انتقاد از عدم اهمیت برخی ادارات به مناسبت ها و شعائر مذهبی و فرهنگی در شهرستان گفت: در همین سالروز رحلت جانگداز امام راحل شاهد این موضوع بودیم و قطعا باید هزینه های فرهنگی در ادارات تعیین شود و دستگاههایی که این کار را نمی کنند بهتر است تعطیل شوند.

وی افزود: باید ما مردم هم مطالبه کنیم که چرا این مهم محقق نمی شود و اگر این ارزش نیست پس چه چیزی ارزش است، دشمن تمام تلاشش را برای به فراموشی رفتن معیارهای مکتب امام خمینی ره گذاشته است.

فاضل پور گفت: این ها کوتاهی است که شاید کوچک بشماریم اما قابل جبران نخواهد بود، اگر مکتب زنده نماند هیچ چیزی دیگر هم باقی نخواهد ماند همانطور که این کشف حجاب ها در لایه های زندگی رسوخ کرده است.

وی تاکید کرد: اگر در سالروز رحلت امام راحل ما چنین واقعه مهم را از یاد ببریم باید چه انتظاری از مردم عادی داشت، این آسیب بزرگ از وظایف مهم مسوولان است که شاید تکلیف آیین نامه ای نباشد اما مسوولی که در مناصب انقلابی نشسته اگر این مهم را برای ما مهم نکند و توان یک پارچه و بنر زدن ندارد چرا بر صندل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان رودان کارهای خوب شان را بازگو کنند

مسوولان رودان کارهای خوب شان را بازگو کنند