مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-14اجتماعي

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز جمعه در اردبیل


اردبیل_ رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی استان اردبیل گفت: فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز جمعه در سطح اردبیل ادامه خواهد داشت.

- شهرام کوثری مهر در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت جوی اردبیل اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت روز جمعه در سطح استان اردبیل ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جوی ناپایدار در سطح استان پیش بینی می شود، گفت: طی این مدت آسمان استان غالباً نیمه ابری همراه با وزش باد بوده، اما در بعضی ساعت ها شاهد افزایش ابر، تندباد لحظه ای، رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ خواهیم بود.

رییس گروه پیش بینی و صدور پیش آگاهی های جوی هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: پیرو هشدار شماره 26 سطح نارنجی هواشناسی استان اردبیل، رعایت توصیه های ایمنی تاکید می شود.

کوثری مهر با بیان اینکه از لحاظ شرایط دمایی نیز در روز جمعه قدری از گرمای هوا کاسته خواهد شد، گفت: از روز شنبه تا اواسط هفته آینده با توجه به شرایط فصلی و محلی و تشکیل ابرهای همرفتی همچنان جو استان ناپایدار بوده و در بعدازظهرها، رگبار باران و رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز جمعه در اردبیل

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز جمعه در اردبیل