مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 17:202023-06-07اقتصادي

مهاجرت معکوس به روستاها از اولویت برنامه های دولت است


معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور گفت: موضوع مهاجرت معکوس به روستاها از اولویت برنامه های دولت است و برای مهاجرت معکوس از شهر به روستا بنیاد مسکن آماده واگذاری زمین و اعطای تسهیلات 200 میلیون تومانی با کارمزد 5 درصد به متقاضیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، غلامرضا صالحی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور در حاشیه بازدید از روستاهای منطقه بادرود، در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: بازدید از روستاهای منطقه انجام و مشکلات از سوی نماینده، بخشدار و دهیاران بازگو و موردبررسی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از درخواست های عمده مردم در این بازدیدها درخواست تأمین زمین برای ساخت مسکن بود و با توجه به تملک زمین های بنیاد مسکن در روستاها مقرر شد این زمین ها در اختیار متقاضیان قرار بگیرد؛ در خصوص آسفالت و بهسازی معابر نیز قیر رایگان تخصیص داده شد، در آینده نزدیک عملیات اجرایی آسفالت و بهسازی معابر روستایی آغاز خواهد شد.

صالحی تصریح کرد: یکی از مشکلات روستاهای حوزه انتخابیه موضوع بازنگری طرح هادی روستایی است و با توجه به اینکه افق ده ساله این طرح ها گذشته است با اعتبارات سال 1402 بازنگری این طرح ها به اتمام خواهد رسید و قطعاً در بازنگری طرح های هادی روستایی موضوع توسعه مدنظر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت معکوس به روستاها از اولویت برنامه های دولت است

مهاجرت معکوس به روستاها از اولویت برنامه های دولت است