مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 08:402023-06-18اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 20 درصدی پروژه 4 خطه کردن محور کتله خور


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خدابنده گفت: در سه ماه گذشته پیشرفت پروژه 4 خطه کردن محور غار کتله خور به بیش از 20 درصد رسیده است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خدابنده گفت: در سه ماه گذشته پیشرفت پروژه 4 خطه کردن محور غار کتله خور به بیش از 20 درصد رسیده است.

حکمت الله خدابنده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه عملیات اجرایی دو بانده کردن محور غار کتله خور از ابتدای سال آغاز شده است، عنوان کرد: در صورت تامین اعتبار امیدواریم تا پایان فصل کاری به طول 4.

5 کیلومتر محور کتله خور به گرماب در شهرستان خدابنده تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با توضیح این مطلب که پیگیری تکمیل این طرح جزو اولویت های کاری راهداری و حمل ونقل جاده ای است، تصریح کرد: بهره برداری از این پروژه جزو خواسته های به حق مردم شهرستان است که در صورت تکمیل، تاثیر بسیاری در توسعه گردشگری شهرستان و استان خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به توسعه زیرساخت های ارتباطی، توضیح داد: به منظور تسهیل در تردد راه های ارتباطی، محور ارتباطی شهید چمنی گرماب، بلوار بالخلی بولاخ، محور دسترسی همدان به غار کتله خور و گرماب به جاده بیجار نیز روکش و آسفالت شده است که تردد در محور غار کتله خور را تسهیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 20 درصدی پروژه 4 خطه کردن محور کتله خور

پیشرفت فیزیکی 20 درصدی پروژه 4 خطه کردن محور کتله خور