مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-15سياسي

تولید محتواهای هنری متناسب با هنر اصیل و فاخر انقلابی باشد


باید تلاش کنیم با حفظ اصالت هنر و آرمان های مد نظر با بهره مندی از روش های جدید خود را با واقعیت های روز تطبیق دهیم و در آن نسبت هنر اصیل و فاخر انقلابی مد نظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، افشین آزادی صبح امروز در نشست تعاملی بررسی برنامه های 1402 حوزه هنری استان های کرمانشاه و کردستان با حضور همکاران این دو استان در محل سالن همایش های سد گاوشان، با تأکید بر توجه به تولیدمحور بودن فعالیت های حوزه هنری، برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در این دو استان را یک ضرورت بسیار مهم عنوان کرد.

وی گفت: همکاران بر این مهم توجه داشته باشند در رویکرد جدید حوزه هنری همه باید در تدوین و به نتیجه رسیدن برنامه ها به سهم خود مشارکت داشته باشند و برای آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد چون بدون برنامه ریزی منسجم و مبتنی بر سیاست های ابلاغی شکست خواهیم خورد.

آزادی با اشاره به روش های جدید و نوین جهانی به هوش مصنوعی اشاره کرد وادامه داد: امروز ما با موضوعی به نام هوش مصنوعی مواجه هستیم که به راحتی در زمینه های مختلف به ویژه در فرهنگ و هنر تولید محتوا می کند و در صورت غفلت و تلاش در جهت پیدا کردن شیوه مقابله، فرهنگ و هنر دستخوش تغییراتی خواهد شد که چه بسا این تغییرات با باورها و ارزش های ما تناسب نداشته باشد و زمینه ساز مشکلات فرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محتواهای هنری متناسب با هنر اصیل و فاخر انقلابی باشد

تولید محتواهای هنری متناسب با هنر اصیل و فاخر انقلابی باشد