مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-09حوادث

زخمی شدن 3 نفر بر اثر درگیری طایفه ای در گرگان


فرمانده انتظامی گرگان از زخمی شدن سه نفر بر اثر درگیری طایفه ای در یکی از روستاهای شهرستان خبر داد.

- سرهنگ علی تجری عصر امروز جمعه 19 خرداد ماه 1402 در جمع خبرنگاران به تشریح جزییات درگیری طایفه ای در یکی از روستاهای شهرستان گرگان پرداخت و اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره درگیری طایفه ای، شناسایی عوامل درگیری در دستور کار پلیس شهرستان گرگان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی کلانتری 11 شهرستان گرگان مسئولیت تحقیق و دستگیری عوامل این درگیری را بر عهده داشتند، ادامه داد: با اقدامات تخصصی پنج نفر از عوامل اصلی این درگیری شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی همه آنها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با تأکید بر اینکه در پی این درگیری سه نفر زخمی شدند، خاطرنشان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که علت و ریشه درگیری مذکور بحث بر سر زمین کشاورزی بوده است.

وی از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در بازرسی از مخفیگاه یکی از متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شهرستان گرگان شدند.

سرهنگ تجری دلیل وقوع نزاع در جامعه را پایین بودن سطح تحمل افراد دانست و گفت: آموزش مهارت های زندگی به خصوص در سنین پایین که میزان تحمل افراد در شرایط استرس را بالا می برد بسیار مهم است تا به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخمی شدن 3 نفر بر اثر درگیری طایفه ای در گرگان

زخمی شدن 3 نفر بر اثر درگیری طایفه ای در گرگان