مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 07:402023-06-06دانش

توسعه همکاری های دانشگاه صنعتی سهند با دانشگاه های ترکیه


طی بازدید رییس دانشگاه صنعتی سهند از دانشگاه های فنی استانبول و کوچ «KOC» و همچنین پارک فناوری ایتو در استانبول و دانشگاه های آنکارا، قاضی و سایبر پارک بیلکنت شهر آنکارا، - ایسنا/آذربایجان شرقی طی بازدید رییس دانشگاه صنعتی سهند از دانشگاه های فنی استانبول و کوچ KOC و همچنین پارک فناوری ایتو در استانبول و دانشگاه های آنکارا، قاضی و سایبر پارک بیلکنت شهر آنکارا، تفاهم نامه های همکاری مشترک به امضای طرفین رسید.

  در این بازدید، جلسات مشترک و جداگانه ای با روسای دانشگاه ها، دانشکده های مهندسی، آزمایشگاه ها، پارک علم و فناوری و مرکز مدیریت پروژه این دانشگاه ها برگزار شد و در خصوص معرفی طرفین و نحوه شروع همکاری مشترک تبادل نظر صورت گرفت.

در این بازدیدها، مواردی از قبیل تبادل استاد و دانشجو، برگزاری دوره های مشترک در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، اجرای پروژه های مشترک تحقیقاتی و همکاری های علمی در سطوح مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

راهکارهای اجرایی این همکاری ها از قبیل محل تامین هزینه ها و قوانین مرتبط در سطوح دانشگاهی و وزارتخانه ای مورد همفکری قرار گرفت که با توافق های حاصل شده و نظر مثبت روسای دانشگاه ها، مقرر شد ارتباط مستقیم روسای دانشکده ها و اعضای هیات علمی شکل گرفته و همکاری ها در سطوح دانشکده ای پیاده سازی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های دانشگاه صنعتی سهند با دانشگاه های ترکیه

توسعه همکاری های دانشگاه صنعتی سهند با دانشگاه های ترکیه