مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 22:352023-06-06پزشكي

هدف از فعالیت مراکز کاهش آسیب، افزایش سلامت اجتماعی است


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: هدف از فعالیت مراکز کاهش آسیب کاهش بار بیماری های عفونی و آسیب های اجتماعی و افزایش سلامت اجتماعی است.

- ایسنا/لرستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: هدف از فعالیت مراکز کاهش آسیب کاهش بار بیماری های عفونی و آسیب های اجتماعی و افزایش سلامت اجتماعی است.

مریم کوشکی امروز 16 خردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در زمره 5 دانشگاه دارای کلینیک سیار قرار دارد، اظهار کرد: این کلینیک سیار جز مراکز سیار دانشگاه علوم پزشکی است و در یک دستگاه خودرو ایویکو مستقر شده و با توجه به تقویم زمانی از پیش تعیین شده در محل های مشخص مطابق با برنامه زمان بندی، خدمات مراقبت و کاهش آسیب به اقشار سخت در دسترس عرضه می کند.

وی تصریح کرد: خدمات این مرکز سیار با پشتیبانی صندوق جهانی دفتر سازمان ملل متحد و همکاری مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت متبوع و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان در محلات کمتر برخوردار به صورت کاملا رایگان در جهت افزایش سلامت اجتماعی ارائه می شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: در این کلینیک خدمات مشاوره روانشناسی و خدمات کاهش آسیب و همچنین انجام تست غربالگری اچ آی وی به صورت کاملا محرمانه و رایگان توسط رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از فعالیت مراکز کاهش آسیب، افزایش سلامت اجتماعی است

هدف از فعالیت مراکز کاهش آسیب، افزایش سلامت اجتماعی است