مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 20:402023-06-03سياسي

شهدای دشت ورامین جزو تاریخ سازان کشور هستند


جنایت جنایت کاران علیه مردم دشت ورامین و قیام مردم این دیار، فصل تازه ای از تاریخ بود و شهدای این دیار که تاریخ سازان این رویداد بودند و تحولی شگرف در این منطقه بوجود آوردند قهرمان این قصه می باشند.

- ایسنا/تهران مشاور رییس جمهور گفت: جنایت جنایت کاران علیه مردم دشت ورامین و قیام مردم این دیار، فصل تازه ای از تاریخ بود و شهدای این دیار که تاریخ سازان این رویداد بودند و تحولی شگرف در این منطقه بوجود آوردند قهرمان این قصه می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و مشاور رییس جمهور در امور روحانیت عصر شنبه 13 خرداد ماه در آیین اختتامیه نمایشگاه اسناد تاریخی 15 خرداد که در حسینیه بنی فاطمه (س) شهرستان ورامین برگزار شد ، خاطر نشان کرد: شهیدان آغاز گر راه انقلاب اسلامی بودند و سرفصل تاریخ انقلاب را با حماسه ای که آفریدند گشودند و بزرگی و بزرگواری را آنان به ما هدیه کردند.

وی افزود: یکی از رسالت های این مناسبت ها یادآوری برای نسل جدید است که آینده را بسازند و خواندن تاریخ گذشتگان یکی از وظایف نسل نو است که بدانند اکنون که با آرامش و عزت زندگی می کنند حاصل چه رخدادهایی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی تاریخ منبع عبرت دانست و بیان کرد: تاریخ عبرت های فراوانی دارد که به انسان آگاهی می بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای دشت ورامین جزو تاریخ سازان کشور هستند

شهدای دشت ورامین جزو تاریخ سازان کشور هستند