مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:202023-06-12اجتماعي

وزش باد و کاهش نسبی دمای هوا در اواخر هفته گیلان


مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه روند افزایشی دمای هوا تا روز چهارشنبه ادامه دارد،گفت: وزش باد و کاهش نسبی دما و رگبار و رعد و برق برای اواخر هفته در استان دور از انتظار نیست.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین الگوهای حاکم بر هواشناسی در استان اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار هوای گرم و جوی غالباً پایدار در منطقه است.

وی افزود: برای امروز دوشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری، وزش باد (گاهی جنوبی)، افزایش نسبی دما، گاهی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده پیش بینی شده است.

دادرس با بیان اینکه روند افزایشی دما تا روز چهارشنبه در گیلان ادامه دارد، ادامه داد: گاهی افزایش ابر و در برخی مناطق رگبار و رعد و برق نیز دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی گیلان اضافه کرد: در اواخر هفته وزش باد و کاهش نسبی دما و رگبار و رعد و برق در برخی مناطق گیلان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به ارتفاع موج حداکثر 40 سانتی متری دریا افزود: دریا برای دریانوردی و فعالیت های بندری تا 3 روز آینده مناسب است.

مدیرکل هواشناسی گیلان تصریح کرد: دمای فعلی شهر رشت مرکز گیلان 29 درجه سلسیوس است و پیش بینی می شود در گرم ترین ساعت ممکن تا 33 درجه سانتی گراد هم برسد، رطوبت هوای این شهر نیز 60 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد و کاهش نسبی دمای هوا در اواخر هفته گیلان

وزش باد و کاهش نسبی دمای هوا در اواخر هفته گیلان