مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 08:202023-06-17ورزشي

المپیاد ورزشی «افتخار شهر» در قم برگزار می شود


سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: امسال المپیاد ورزشی «افتخار شهر» با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم؛ حجت الاسلام سیداحمد طباطبایی نژاد در دومین نشست هم اندیشی برنامه ریزی و اجرای برنامه جامع فعالیت های مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی استان در نمازخانه اردوگاه دانش آموزی ملاصدرای شهرستان کهک افزود: با برگزاری جلساتی در این رابطه، برنامه های این رویداد مهم ورزشی استان قم، دقیق تر به ورزشکاران و علاقه مندان اطلاع رسانی خواهد شد.

   وی با بیان فعالیت های این سازمان در حوزه ورزش گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در سال گذشته توان مضاعفی را نسبت به سال های پیشین داشت و شاید 100 درصد افزایش فعالیت و همکاری با مجموعه های ورزشی داشتیم و امسال نیز همین برنامه را در پیش داریم.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری مسابقات جام رمضان امسال در چندین رشته ورزشی تصریح کرد: در این مسابقه ها میزبان حدود 2 هزار ورزشکار در سطح شهر قم بودیم و با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المپیاد ورزشی «افتخار شهر» در قم برگزار می شود

المپیاد ورزشی «افتخار شهر» در قم برگزار می شود