مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-18سياسي

ضرورت حضور مدیرعامل آبفا در شورای شهر برای پاسخگویی به قطعی آب تهران


عضو شورای شهر تهران با اشاره به قطع آب در برخی محلات پایتخت خواستار حضور مدیرعامل آب و فاضلاب در صحن شورای شهر تهران شد.

- عضو شورای شهر تهران با اشاره به قطع آب در برخی محلات پایتخت خواستار حضور مدیرعامل آب و فاضلاب در صحن شورای شهر تهران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان این که 18 خردادماه در پی بارش باران و جاری شدن سیل و ریزش سنگ مسیر ورودی آب از سد کرج به تهران محدود شد، گفت: با این که بارها مدیران آب و فاضلاب مصاحبه کردند که مشکل قطعی آب در تهران حل شده اما امروز صبح از رسانه ملی گزارشی منتشر شد که نشان می دهد هنوز در برخی از محلات پایتخت آب قطع و در برخی محلات دیگر هنوز فشار آب پایین است.

وی با بیان این که باید پیش بینی های لازم برای جلوگیری از این مشکل اندیشیده می شد، اظهارکرد: اطلاع رسانی های پراکنده و این که هر روز می گفتند مشکل حل شده قابل پذیرش نیست چرا که قطعی یک ساعته آب زندگی مردم را مختل می کند و در گزارش صدا و سیما مردم عنوان می کردند که برای شستن لباس و حمام کردن به خانه خویشاوندانشان می روند.

عضو شورای شهر تهران با بیان این که ما در قبال اقدامات شرکت آب و فاضلاب مسئول هستیم چرا که بودجه برای آن تعیین می کنیم، تصریح کرد: این که با تانکر آب را به خانه مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حضور مدیرعامل آبفا در شورای شهر برای پاسخگویی به قطعی آب تهران

ضرورت حضور مدیرعامل آبفا در شورای شهر برای پاسخگویی به قطعی آب تهران