مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 01:502023-06-20بين الملل

واکنش دمشق به حمله نظامیان رژیم اسراییل به سوری های جولان اشغالی


دولت سوریه حمله نظامیان اسراییلی به سوری های ساکن جولان اشغالی را محکوم کرد و تاکید کرد، جولان اشغالی بخش جدایی ناپذیر از خاک سوریه است.

- دولت سوریه حمله نظامیان اسراییلی به سوری های ساکن جولان اشغالی را محکوم کرد و تاکید کرد، جولان اشغالی بخش جدایی ناپذیر از خاک سوریه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه سوریه روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که تعرض وحشیانه نیروهای رژیم اشغالگر به مردم سوریه در جولان اشغالی، ادامه سیاست های خصمانه اسراییل و جنایت های این رژیم است که نقض آشکار قوانین انسانی، بین المللی وحقوق بشری و نقض منشور سازمان ملل متحد به شمار می رود.

وزارت خارجه سوریه در بیانیه خود از مواضع ساکنان جولان اشغالی و مخالفت آنها با طرح های اشغالگران برای غصب هزاران هکتار از زمین های کشاورزی این منطقه به بهانه نصب توربین های بادی، قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسانا، در ادامه بیانیه آمده است: دولت سوریه بار دیگر تأکید می‎ کند که اشغال جولان عربی سوریه توسط اسراییل پایان خواهد یافت و همه طرح های اشغالگران و نقشه های آنها برای شهرک سازی های غیرقانونی، باطل و نقض آشکار قطعنامه شماره 497 شورای امنیت در سال 1981 به شمار می رود.

وزارت خارجه سوریه در پایان اعلام کرد که جولان، سوری و عربی است و چنین باقی خواهد ماند و بخش جدایی ناپذیر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دمشق به حمله نظامیان رژیم اسراییل به سوری های جولان اشغالی

واکنش دمشق به حمله نظامیان رژیم اسراییل به سوری های جولان اشغالی