مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:352023-05-28سياسي

شرکتها و اندیشمندان فعال در حوزه جوانی جمعیت حمایت می شوند


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از حمایت این معاونت از شرکتها و اندیشمندان فعال حوزه جوانی جمعیت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله دهقانی فیروزآبادی در مراسم افتتاح مرکز نوآوری در حوزه جمعیت، سلامت و خانواده که امروز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مساله های مهمی که کشور باید امروز به آن توجه ویژه ای داشته باشد، بحث جوانی جمعیت است.

اگر امروز دستاوردها و توفیقات خوبی در کشور مخصوصا در حوزه های پیشرو داریم، بخاطر جمعیت جوان و پویا است.

معاون علمی رییس جمهور با اشاره به اینکه هر کشوری برنامه ها و سیاست هایی دارد که بتواند جمعیتش را جوان سالم و پویا نگه دارد، افزود: در این مسیر معاونت علمی نیز وظایفی برعهده گرفته از جمله حمایت از تشکیل مراکز نوآوری سلامت، جمعیت و خانواده است؛ این مرکز نوآوری با عنوان مثبت 5 با شعار خانواده های ایرانی 5 نفره یعنی خانواده هایی که حداقل 3 فرزند داشته باشند، تاسیس شده است.

دهقانی ادامه داد: بحث جمعیت یک موضوع پیچیده بوده و صرفا با یک نگاه کوتاه مدت نمی شود به آن نگاه کرد که چگونه مردم به افزایش جمعیت خانواده هایشان تشویق شوند؛ بنابراین بحث جمعیت، یک موضوع کاملا بین زمینه ای است و لذا وقتی در مورد نوآوری صحبت می کنیم در واقع درباره نیازهای فرهنگی و روحی افراد و همچنین نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکتها و اندیشمندان فعال در حوزه جوانی جمعیت حمایت می شوند

شرکتها و اندیشمندان فعال در حوزه جوانی جمعیت حمایت می شوند