مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 16:552023-06-07اقتصادي

انجام واکسیناسیون یک میلیون و 101 هزار نوبت راس دام در ایلام


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان ایلام از انجام واکسیناسیون یک میلیون و 101 هزار نوبت راس دام در ایلام در سال جاری توسط بخش خصوصی خبر داد.

- ایوب دارابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دامپزشکی استان ایلام در سال جاری با افزایش قابل توجهی نسبت به سنوات گذشته، برنامه برون سپاری خدمات واکسیناسیون علیه بیماری های دامی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های برون سپاری خدمات دامپزشکی در راستای اشتغالزایی فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته های دامپزشکی انجام می شود، افزود: این طرح در سال جاری نیز در استان آغاز شده و مورد استقبال فارغ التحصیلان دانشگاهی قرار گرفته است.

دارابی بیان کرد: در سال جاری تاکنون در قالب طرح برون سپاری خدمات در دامپزشکی ایلام، یک میلیون و 101 هزار نوبت راس دام در ایلام علیه بیماری دامی توسط بخش خصوصی واکسیناسیون انجام شده است.

وی ادامه داد: درصد قابل توجهی از طرح برون سپاری خدمات در سال جاری به پیمان رفته و واگذاری طرح های مربوطه مطابق حجم اعتبارات تخصیص یافته ادامه دارد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دامپزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه در این طرح فارغ التحصیلان دانشگاهی به عنوان واکسیناتور کار واکسیناسیون دام ها را انجام می دهند، ادامه داد: بیش از ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام واکسیناسیون یک میلیون و 101 هزار نوبت راس دام در ایلام

انجام واکسیناسیون یک میلیون و 101 هزار نوبت راس دام در ایلام