مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 08:202023-05-29حوادث

آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در کرمان مهار شد/ مصدومیت 3 آتش نشان


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از حریق دو دستگاه خودروی پژو حامل سوخت قاچاق گازوییل در یک مجتمع مسکونی در بلوار رسالت این شهر خبر داد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از حریق دو دستگاه خودروی پژو حامل سوخت قاچاق گازوییل در یک مجتمع مسکونی در بلوار رسالت این شهر خبر داد.

ابراهیم بابایی صبح امروز هشتم خرداد ماه در تشریح این حادثه گفت: بر اثر وقوع حریق دو دستگاه خودروی پژو حامل مشک سوخت قاچاق گازوییل در پارکینک یک مجتمع مسکونی چهار طبقه در بلوار رسالت، متأسفانه به علت حجم بالای سوخت و حرارت بسیار زیاد ناشی از آن، علاوه بر سوختن دو دستگاه خودرو، سازه ساختمان نیز دچار خساراتی از جمله تغییر شکل ستون فلزی و شکست بتن شده و ایمنی قابل قبولی ندارد.

وی افزود: خوشبختانه این آتش سوزی که ساعت 00:11 بامداد امروز رخ داد و مقابله با آن مدت زمان قابل توجهی طول کشید، با تخلیه به موقع ساکنان، مصدومیتی در پی نداشت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، در عین حال بیان کرد: البته به تمام واحدها اعم از واحدهایی که در آنها ساکنان حضور داشته و یا نداشته اند، بر اثر حرارت و دود، خساراتی وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در کرمان مهار شد/ مصدومیت 3 آتش نشان

آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در کرمان مهار شد/ مصدومیت 3 آتش نشان