مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:452023-05-31اقتصادي

تحقق 98 درصدی طرح جهش تولید در لرستان


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان با اشاره به اجرای طرح جهش تولید در سطح 350 هزار هکتار از اراضی دیم استان، گفت: از این میزان 340 هزار هکتار معادل 98 درصد تحقق پیدا کرده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان با اشاره به اجرای طرح جهش تولید در سطح 350 هزار هکتار از اراضی دیم استان، گفت: از این میزان 340 هزار هکتار معادل 98 درصد تحقق پیدا کرده است.

مجید طائف نهم خردادماه در همایش دستاوردهای جهش تولید در اراضی دیم لرستان که با حضور معاون هماهنگی ستاد اجرایی و معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: امسال دومین سالی است که طرح جهش تولید در دیمزارهای استان اجرایی می شود.

وی با اشاره به ضرورت اجرای طرح جهش تولید در اراضی دیم لرستان، خاطرنشان کرد: آنچه موجب پیگیری و اهمیت اجرای طرح در استان شده، تأثیر اساسی کاهش نزولات جوی بر جامعه کشاورزی بوده به نحوی که کاهش تولید این بخش منجر به مهاجرت روستاییان و فروش دام های مولد همراه شده بود.

طائف با یادآوری اینکه نگاه مثبت و پیگیری ویژه ای در خصوص جهش تولید در استان از سوی مجموعه وجود دارد، افزود: از طرفی بخش زیادی از کشاورزان استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و همین امر نیز سبب توجه بیشتر به طرح جهش تولید در اراضی دیم لرستان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 98 درصدی طرح جهش تولید در لرستان

تحقق 98 درصدی طرح جهش تولید در لرستان