مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 11:152023-06-20سياسي

آرزوی ما تحقق ایده بنیاد هدایت در بستر مسجد است


معاون تبلیغ و امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایده بنیاد هدایت را مبتنی بر مسئله امامت و ولایت دانست و گفت: آرزو داریم که این یده در بستر مسجد، - محقق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محفل همسنگران بنیاد هدایت به مناسبت سالروز شهادت امام جواد (علیه السلام) با سخنرانی حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون تبلیغ و امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و ذکر مصیبت اهل بیت (علیهم السلام) برگزار شد.

حجت الاسلام عزت زمانی در این نشست به تبیین نقش اهل بیت (علیهم السلام) در تقابل با دستگاه طاغوت پرداخت و گفت: حیات و نقش ایشان در پیشبرد نقشه اساسی توحیدی که نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) آن را رهبری کرده در تقابل با دستگاه طاغوت در طول تاریخ شکل گرفته است.

وی ادامه داد: اوج قله حرکت نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) ساخت نظامات و سازوکارهای اقامه حقیقی مبتنی بر توحید و نظام ولایت و وحی است و هر کدام از اهل بیت (علیهم السلام) در برهه ای با این نظام مبتنی بر شناخت هستی و شناخت انسان نقش ایفا کرده اند و به تناسب طرح هایی که دستگاه طاغوت سامان می داد و فراز و نشیب هایی که رخ می داد نقش آفرینی کرده اند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هر جا لازم بوده این دستگاه فقاهت با مردم ارتباط پیدا کند، دستگاه فقه و فقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی ما تحقق ایده بنیاد هدایت در بستر مسجد است

آرزوی ما تحقق ایده بنیاد هدایت در بستر مسجد است