مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-21بين الملل

گزارش نیویورک تایمز از تلفات بالا در جنگ اوکراین؛ گورستان ها جا ندارند


نشریه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی ابعادی از تلفات اوکراین در ضدحمله خود علیه روسیه را که مدتها تبلیغ می کرده، عنوان داشته و نوشته است، - گزارش نیویورک تایمز از تلفات بالا در جنگ اوکراین؛ گورستان ها جا ندارند نشریه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی ابعادی از تلفات اوکراین در ضدحمله خود علیه روسیه را که مدتها تبلیغ می کرده، عنوان داشته و نوشته است، در شهر لویو، یکی از شهرهای نزدیک به جبهه درگیری ها در این کشور، ورود اجساد سربازان کشته شده به حدی بالا رفته که گورکن ها آنها را در گورهای قدیمی دفن می کنند چون قبرستان ها پر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی با تیتر کندن گورهای قدیمی جا را برای اجساد سربازان جدیدا کشته شده باز می کند نوشت: مراسمات تدفین در شهر لویو اوکراین روند تیره و تاری پیدا کرده اند.

هر چه درگیری در ضمن ضد حمله اوکراین شدیدتر می شود، گورکن ها نیز خودشان را برای کندن گورهای بیشتری آماده می کنند.

در مدت 15 ماه گذشته، اجساد سربازان کشته شده به تدریج تمام یک گورستان نظامی واقع در دامنه کوهی در شهر لویو در غرب اوکراین را پر کرده است.

حالا گورهای قدیمی و بدون نشان کسانی که در جنگ های قبلی کشته شده بودند، نبش قبر می شوند تا جا را برای جریان ظاهرا بی پایان اجساد جدید که از ابتدای حمله رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش نیویورک تایمز از تلفات بالا در جنگ اوکراین؛ گورستان ها جا ندارند

گزارش نیویورک تایمز از تلفات بالا در جنگ اوکراین؛ گورستان ها جا ندارند