مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 22:252023-06-13سياسي

مانور نقطه صفر امداد و نجات جاده ای در گناوه برگزار شد


مانور نقطه صفر امداد نجات جاده ای با حضور دستگاه های مرتبط در محدوده روستای قلعه حیدر شهرستان گناوه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گناوه عصر سه شنبه در جمع شرکت کنندگان این مانور اظهار داشت: مانورها و دوره های آموزشی در هماهنگی بین دستگاه ها در مدیریت بحران و ایجاد آمادگی برای مواقع بحران نقش مهمی دارند و در هر جامعه ای بخصوص در جوامعی که زمینه حوادث بیشتری وجود دارد باید این آمادگی ها نیز بیشتر شود.

مسلم سلیمانی افزود: در همین راستا جهت آمادگی در مواقع بحران باید با برگزاری دوره های آموزشی، آمادگی نیروهای امدادی خدمات رسان، فراهم کردن تجهیزات و موارد دیگر برنامه ریزی مناسب و مدونی داشته باشیم.

وی گفت: برگزاری مانور نقطه صفر یکی از موارد و روش هایی است که در سنجش توانایی و آمادگی لازم دستگاه های اجرایی در مواقع بحران و حوادث احتمالی اثرگذار است تا بتوان از این طریق سنجید که اگر اتفاقی رخ دهد دستگاه ها با چه امکانات، توانایی یا روحیه ای با حوادث روبرو خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در حوادث و رخدادها زمان مناسب در رسیدن و انجام عملیات امدادرسانی از موارد بسیار مهم است افزود: هم زمان رسیدن نیروهای امداد رسان در زمان عملیات و هم آمادگی این نیروها برای اجرای عملیات بسیار مهم است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور نقطه صفر امداد و نجات جاده ای در گناوه برگزار شد

مانور نقطه صفر امداد و نجات جاده ای در گناوه برگزار شد