مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 20:462023-06-08اقتصادي

ضرغامی: وضعیت بازار فروش صنایع دستی مطلوب نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امشب در حاشیه بازدید از طرح سبزه میدان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه که در زنجان اجرا شده است، اگر با همین برنامه ریزی صورت گرفته تکمیل و به اتمام برسد در نوع خودش یک کار کاملا متفاوت و کم نظیراست.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه طرح سبزه میدان با برنامه ریزی محتوایی که صورت گرفته است به عنوان یک الگوی بی بدیل در حوزه صنایع دستی است که اجرا می شود، عنوان کرد: این طرح خیلی خوب کار شده است و دارای مزیت های است که خدمات مناسبی در آن دیده شده است، منتها در حال حاضر چندان به چشم نمی آید، این در حالی است که اگر وارد استفاده شود این مزیت ها به خوبی خودش را نشان خواهد داد.

مقام  نخست صنایع دستی را در دنیا داریم وی با بیان اینکه ما تقریبا مقام  نخست صنایع دستی را در دنیا داریم به طوری که با 299 رشته در این حوزه بی بدیل هستیم، اظهار داشت: منطقه سبزه میدان به یک بازار جهانی تبدیل و در سطح ملی بی بدیل خواهد شد.

ضرغامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در این منطقه غرفه های برپا خواهد شد که صنایع دستی استان های مختلف عرضه می شود، افزود: در آینده ای نزدیک علاقمندان و صاحبان این حوزه  شاهد یک رویداد بزرگی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرغامی: وضعیت بازار فروش صنایع دستی مطلوب نیست

ضرغامی: وضعیت بازار فروش صنایع دستی مطلوب نیست