مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:022023-06-21سياسي

مخبر: اجرای فازهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر برای تامین 2160 مگاوات برق باید تسریع شود


معاون اول رییس جمهور در جلسه رسیدگی به مطالبات و توسعه نیروگاه اتمی بوشهر از برنامه ریزی جدی دولت برای تولید 20 هزار مگاوات برق هسته ای خبر داد و بر تسریع در اجرای فازهای جدید این نیروگاه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در این جلسه پیشرفت های هسته ای کشور را از عوامل اقتدار کشور برشمرد و گفت: تاکید مقام معظم رهبری بر پیشرفت های هسته ای کشور با هدف افزایش اقتدار و سرعت بخشیدن به روند توسعه است.

معاون اول رییس جمهور حرکت در جهت تولید انرژی هسته ای را از ضرورت های امروز جهان دانست و افزود: استفاده از سوخت و انرژی های فسیلی روز به روز جایگاه خود را از دست می دهد و اهمیت انرژی هسته ای دوچندان می شود.

مخبر توجه به فرامین مقام معظم رهبری را از رویکردهای جدی دولت مردمی سیزدهم عنوان کرد و گفت: دولت مردمی تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا مطالبات و منویات ایشان در بخش های مختلف و بویژه صنعت هسته ای کشور اجرایی و عملیاتی شود و بتوانیم از این علم پیشرفته در همه ابعاد صلح آمیز آن در حوزه های مختلف از جمله انرژی، پزشکی، داروسازی، کشاورزی و صنایع نوین بهره ببریم.

معاون اول رییس جمهور وزیر نیرو و رییس سازمان انرژی اتمی را مکلف کرد در همین راستا، برنامه ای مدون و فازبندی شده برای احداث 20هزار مگاوات نیروگاه اتمی تدوین و منابع لازم برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: اجرای فازهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر برای تامین 2160 مگاوات برق باید تسریع شود

مخبر: اجرای فازهای جدید نیروگاه اتمی بوشهر برای تامین 2160 مگاوات برق باید تسریع شود