مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 17:302023-06-10سياسي

برگزاری هفتمین همایش سراسری طب و قضا


هفتمین همایش سراسری طب و قضا همزمان با هفته قوه قضاییه، در روزهای پنجم و ششم تیر ماه در تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جابر قره داغی، دبیر علمی هفتمین همایش سراسری طب و قضا اظهار کرد: در پی برگزاری موفق شش دوره همایش طب و قضا و نتایج مثبت آن در ارتقای تعامل بین قضات و پزشکان قانونی، هفتمین دوره این همایش در تیر ماه امسال برگزار می شود.

وی با اشاره به توقف برگزاری همایش های دوره ای طب و قضا به دلیل شرایط کرونایی کشور، گفت: همایش های طب و قضا هر دو سال یکبار توسط سازمان پزشکی قانونی کشور برگزار می شود، اما برگزاری همایش هفتم که مقرر بود در اواخر سال 1398 برپا شود به دلیل شرایط کرونایی به تعویق افتاد.

دبیر علمی هفتمین همایش سراسری طب و قضا تصریح کرد: با بهبود شرایط کرونایی حاکم بر کشور برپایی همایش هفتم در دستور کار سازمان پزشکی قانونی کشور قرار گرفت و مقدمات آن فراهم شد.

وی با اشاره به استقبال قابل توجه از همایش هفتم و ارسال بیش از 200 مقاله علمی به دبیرخانه این همایش گفت: از مقالات دریافتی 35 مقاله به شکل سخنرانی و 40 مقاله در قالب پوستر در این همایش ارائه خواهد شد.

قره داغی ادامه داد: محورهای اصلی همایش هفتم موضوعاتی همچون واکاوی پزشکی، حقوقی و فقهی عوامل مؤثر در مصدومیت و فوت، بررسی و واکاوی پزشکی، حقوقی و فقهی مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هفتمین همایش سراسری طب و قضا

برگزاری هفتمین همایش سراسری طب و قضا