مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-17بين الملل

واکنش حماس به تلاش تل آویو برای قانونی کردن اسارت کودکان فلسطینی


جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به تصمیم کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی برای بررسی پیش نویس قانون حبس اجرایی کودکان فلسطینی واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش حماس در بیانیه ای تصمیم پارلمان رژیم صهیونیستی برای بررسی پیش نویس قانون حبس اجرایی کودکان 12 ساله فلسطینی را بسیار خطرناک توصیف کرد.

رسانه های صهیونیستی روز جمعه گزارش دادند که کمیته وزارتی قانون گذاری کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی روز یکشنبه پیش نویس قانون پیشنهادی یتسحاق کرویزر از حزب اُتزما یهودیت (قدرت یهود) در خصوص حبس اجرایی کودکان 12 ساله فلسطینی را بررسی می کند.

این پیش نویس قانون پیشنهادی کرویزر پس از عملیات ضد صهیونیستی محمود علیوات (13 ساله) در خیابان وادی حلوه شهرک سلوان واقع در جنوب مسجدالأقصی ارائه شده که طی این عملیات یک افسر صهیونیست و پدرش زخمی شده و یک شهرک نشین صهیونیست نیز با شلیک به سمت نوجوان فلسطینی او را زخمی کرد.

در بیانیه حماس با اشاره به ماهیت نژادپرستی و وحشی گری رژیم اشغالگر، بر ضرورت اتخاذ موضع جدی جامعه جهانی برای محکوم کردن این رژیم و مجازات آن به دلیل ارتکاب جنایت های مستمر علیه کودکان و ملت فلسطین تأکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش حماس به تلاش تل آویو برای قانونی کردن اسارت کودکان فلسطینی

واکنش حماس به تلاش تل آویو برای قانونی کردن اسارت کودکان فلسطینی