مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 12:202023-06-09اقتصادي

افتتاح سایت 39 هکتاری برای ساخت سه هزار و 327 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی


مسئول دفتر فنی و مهندسی مسکن شهری بنیاد مسکن از افتتاح سایت 39 هکتاری برای ساخت سه هزار و 327 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مسئول دفتر فنی و مهندسی مسکن شهری بنیاد مسکن از افتتاح سایت 39 هکتاری برای ساخت سه هزار و 327 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی خبر داد.

کامکار در مراسم کلنگ زنی پروژه ی طرح نهضت ملی مسکن شهرک اندیشه تبریز(اراضی لاله) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 334 قطعه زمین برای طرح ملی مسکن استان اختصاص داده شده است، اظهار کرد: تراکم این قطعات متوسط 32 متری است که هر قطعه را به صورت چهار واحدی احداث کرده و به مردم تحویل می دهیم.

وی ادامه داد: دو سایت باتراکم بالای مجتمع آپارتمانی نیز طراحی شده است که پیش بینی می کنیم در این سایت یک هزار و 824 واحد در مجتمع آپارتمانی و یک هزار و 336 واحد هم در قطعات تفکیکی احداث می کنیم و هم اکنون نیز در حال آماده سازی آن ها هستیم.

وی با بیان اینکه اجرای طرح های نهضت ملی مسکن بر عهده ی بنیاد مسکن است، اظهار کرد: طرح مسکن ها در سایت طراحی شده و توسط بنیاد مسکن اجرا می شود و مساحت غیر مفید مجتمع های نهضت طرح ملی حدود 110 متر است.

وی در پاسخ به اینکه زمان تحویل و تکمیل این مسکن ها چه زمانی است، خاطرنشان کرد: پس از طی مرحله ی آماده سازی که خود پرسه ای بزرگ است و برای شروع باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح سایت 39 هکتاری برای ساخت سه هزار و 327 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی

افتتاح سایت 39 هکتاری برای ساخت سه هزار و 327 واحد مسکونی در آذربایجان شرقی