مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 07:552023-06-13ورزشي

صعود تیم فوتبال پیشکسوتان پردیس به لیگ دسته یک استان تهران


رییس هیات فوتبال شهرستان پردیس گفت: تیم فوتبال پیشکسوتان شهرستان پردیس در اولین دوره حضور خود در لیگ دسته دو استان تهران با حداکثر امتیاز و بدون باخت، - مهدی لاله رییس هیات فوتبال شهرستان پردیس در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص صعود تیم فوتبال پیشکسوتان پردیس به لیگ دسته یک استان تهران، اظهار کرد: طی سال 1401 مسابقات لیگ دو پیشکسوتان استان تهران با حضور 24 تیم در سه گروه برگزار شد که تیم های پیام بومهن و پیشکسوتان پردیس در این رقابت ها به عنوان نماینده شهرستان پردیس حضور داشتند.

وی گفت: تیم پیشکسوتان پردیس توانست با کسب 20 امتیاز و بدون شکست به عنوان تیم اول گروه خود به لیگ دسته اول پیشکسوتان استان تهران راه یابد.

لاله بیان کرد: این تیم حدود 5 سال گذشته با همت پیشکسوتان و شهروندان این شهر با 30 نفر بازیکن و کادر فنی تشکیل و با حمایت هیات فوتبال در زمین سوم خرداد شهر پردیس مسابقات و تمرینات خود را آغاز و در اولین سال حضور در این مسابقات به لیگ دسته یک صعود کرد.

رییس هیات فوتبال شهرستان پردیس افزود: متاسفانه زمین چمن سوم خرداد پردیس فاقد استانداردهای لازم است و به دلیل نداشتن متراژ کامل، رختکن، اتاق داوران، سکوی تماشاگران، سرویس بهداشتی، نور، انشعابات و عدم رسیدگی به چمن مصنوعی حق میزبانی مسابقات استانی از این شهرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود تیم فوتبال پیشکسوتان پردیس به لیگ دسته یک استان تهران

صعود تیم فوتبال پیشکسوتان پردیس به لیگ دسته یک استان تهران