مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:202023-05-31ورزشي

جدایی قطعی مدیرعامل مس سونگون/ خطیبی: می خواهم مربیگری کنم


پس از یک سال مدیریت در فوتبال تصمیم گرفته ام که دوباره به زمین فوتبال برگردم و سرمربیگری کنم.

- مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت: پس از یک سال مدیریت در فوتبال تصمیم گرفته ام که دوباره به زمین فوتبال برگردم و سرمربیگری کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه مس سونگون در خصوص موضوعات مختلف مدیریتی مطرح شده پیرامون باشگاه مس و مدیریتش توضیحاتی را ارایه داده است که مشروح گفتگوی او در ادامه می آید: به اهداف مدیریتی خود رسیده ام من با یک سری اهداف در راستای ارتقای ورزش آذربایجان وارد حوزه مدیریت باشگاه مس سونگون شدم و در این یک سال نیز ساختارسازی خوبی انجام دادیم و در کنار این ساختارسازی به موفقیت های بزرگی نیز در رشته های مختلف دست یافتیم.

با حمایت مسئولان استانی و مدیران شرکت مس ایران موفق شدیم جایگاه مس آذربایجان را ارتقا دهیم و اکنون این باشگاه تنها در فوتسال خلاصه نمی شود و یک باشگاه کامل و مدعی در اکثر رشته های ورزشی است و مهمتر اینکه یک تیم فوتبال خوب تحویل آذربایجان دادیم.

تصمیم نهایی من بازگشت به سرمربیگری است من یک فوتبالی هستم و عشق و علاقه من به مستطیل سبز است و پس از یک سال مدیریت در فوتبال تصمیم گرفته ام که دوباره به زمین فوتبال برگردم و سرمربیگری کنم و در روزهای گذشته نیز از چند تیم پیشنهاد همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدایی قطعی مدیرعامل مس سونگون/ خطیبی: می خواهم مربیگری کنم

جدایی قطعی مدیرعامل مس سونگون/ خطیبی: می خواهم مربیگری کنم