مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:452023-06-14سياسي

انتقاد نماینده نجف آباد از تعلل لایحه عدالت حقوق و دستمزد


نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی از تعلل دولت در ارسال لایحه عدالت حقوق و دستمزد کارکنان دولت انتقاد کرد.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی از تعلل دولت در ارسال لایحه عدالت حقوق و دستمزد کارکنان دولت انتقاد کرد.

ابوالفضل ابوترابی، صبح امروز(چهارشنبه، 24 خردادماه) در جلسه مشترک مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان تیران و کرون، اظهار کرد: نا عدالتی در پرداخت مزایا و حقوق کارکنان دولتی وجود دارد که دولت برای اصلاح آن قول مساعد داده است.

وی افزود: تاکنون لایحه پیرامون این موضوع به مجلس نفرستاده شده تا نسبت به آن تصمیم گیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس، خاطرنشان کرد: تعیین وضعیت نیروهای قراردادی اداری هم باید انجام شود و دولت با پذیرش محل تأمین منابع مالی این موضوع هم حل خواهد شد.

وی کمبود نیروی انسانی در ادارات کشور را موضوعی فراگیر برای همه نهادها دانست و تصریح کرد: اغلب ادارات با 50 درصد چارت سازمانی فعالیت می کنند و کمبود نیرو وجود دارد.

تولید روزانه 6 هزار تن شیر در استان اصفهان همچنین مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: تولید روزانه شیر این استان به 6 هزار تن می رسد که به اندازه تولید 16 استان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده نجف آباد از تعلل لایحه عدالت حقوق و دستمزد

انتقاد نماینده نجف آباد از تعلل لایحه عدالت حقوق و دستمزد