مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-03اجتماعي

هواشناسی اصفهان درباره ناپایداری های جوی 2 هشدار زرد صادر کرد


اداره کل هواشناسی استان اصفهان ظهر شنبه 13 خرداد درباره فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در این استان 2 هشدار سطح زرد صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هشدار سطح زرد رنگ زمانی صادر می شود که رخداد پدیده ای جوی ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی ایجاد کند.

هشدار زرد رنگ برای آگاهی مردم صادر می شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده ای جوی که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد، داشته باشند؛ همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی بیندیشند.

بر همین اساس اداره کل هواشناسی اصفهان در اطلاعیه نخست نسبت به فعالیت سامانه بارشی از اواخر امروز شنبه تا روز سه شنبه 16 خرداد ماه هشدار سطح زرد داده است .

در این اطلاعیه آمده است از شامگاه امروز بارش رگبار بهاری گاهی همراه با رعد و برق و وقوع صاعقه و ریزش تگرگ مناطق غرب استان را فرا می گیرد.

شدت بارندگی در روز یکشنبه در خوانسار، گلپایگان و فریدون شهر پیش بینی شده و این بارش ها طی روز دوشنبه در بویین و میاندشت، خوانسار، گلپایگان، فریدون شهر، داران و میمه ادامه می یابد.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان در این اطلاعیه افزوده است که احتمال لغزندگی سطح جاده ها، آب گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب و طغیان رودخانه های ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواشناسی اصفهان درباره ناپایداری های جوی 2 هشدار زرد صادر کرد

هواشناسی اصفهان درباره ناپایداری های جوی 2 هشدار زرد صادر کرد