مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-19سياسي

برگزاری همایش «روایت دهم؛ یاران حمزه سیدالشهدا» در شیراز


همایش ستاره های شهر «روایت دهم؛ یاران حمزه سیدالشهدا» در کلان شهر شیراز برگزار می شود.

- شیراز- رییس انجمن راویان فجر فارس گفت: همایش ستاره های شهر روایت دهم؛ یاران حمزه سیدالشهدا در کلان شهر شیراز برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدرضا متولی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: همایش ستاره های شهر که با هدف روایت ایثارگری و رشادت های شهدا برگزار می شود، در دهمین ایستگاه خود، ادای دِینی به مقام شهدا و رزمندگان استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در سال های نبرد در جبهه های غرب و شمال غرب دارد.

به گفته وی مجموعه برنامه ستاره های شهر در قالبی از یادوآره های نوین شهدا بوده که با استفاده از ابزار هنر همانند تئاتر، اجرای صحنه و روایتگری، از سال گذشته در استان فارس آغاز و تاکنون 9 برنامه انجام شده است.

رییس انجمن راویان فجر فارس عنوان کرد: محتوا، فیلم، مستند روایی و پادکست های مختلف با موضوعات خاطره شهدا و اجرای رادیو تئاتر در این حوزه تولید و در برنامه های مختلف و فضاهای مجازی، منتشر و مستند یاران حمزه سیدالشهدا نیز از شبکه فارس پخش می شود.

متولی عنوان کرد: ستاره های شهر، یاران سیدالشهدا دومین برنامه سال جاری است که توسط انجمن راویان فجر فارس با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش «روایت دهم؛ یاران حمزه سیدالشهدا» در شیراز

برگزاری همایش «روایت دهم؛ یاران حمزه سیدالشهدا» در شیراز