مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-07سياسي

استفاده از نیروهای بومی برای اشتغال در معادن کرمان اولویت دارد


در دیدار فرماندار زرند و اعضای شورای اسلامی شهر یزدان آباد زرند با استاندار کرمان بر لزوم استفاده از نیروهای بومی برای اشتغال در معادن تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرماندار زرند و اعضای شورای اسلامی شهر یزدان آباد زرند با استاندار کرمان دیدار و گفتگو کردند.

محمدمهدی فداکار در این دیدار در خصوص اشتغالزایی و استفاده از نیروی انسانی بومی، بیان داشت: معادن باید در صورت وجود شرایط برابر و نیروی مورد نیاز در منطقه، افراد بومی را در اولویت قرار دهند.

استاندار کرمان ابراز داشت: حضور گریدر در منطقه نیز جهت تیغ زنی جاده هماهنگ می شود و از این ظرفیت استفاده خواهد شد.

دیدار کارکنان محیط زیست با استاندار کرمان همچنین به مناسبت هفته محیط زیست، مدیرکل، معاونان و تعدادی از محیط بانان اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان با محمدمهدی فداکار استاندار کرمان دیدار و گفتگو کردند.

استاندار کرمان در این دیدار گفت: استان کرمان به واسطه وسعت با اقلیم، طبیعت، پوشش گیاهی و حیات وحش متفاوتی همراه است و همه ما مأمور به حفاظت از آنها هستیم.

فداکار، حفظ محیط زیست و توجه به طرح های توسعه ای را دو ضرورت دانست و افزود: متناسب با شرایط جدید باید برای توسعه صنعت چاره اندیشید و از سوی دیگر محیط زیست را نیز در نظر داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نیروهای بومی برای اشتغال در معادن کرمان اولویت دارد

استفاده از نیروهای بومی برای اشتغال در معادن کرمان اولویت دارد