مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-01سياسي

ایران در ساخت ناوشکن و پایش دریاهای جهان حرف برای گفتن دارد


معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به انجام موفقیت آمیز ماموریت مهم ناوگروه 86 گفت: ایران در زمینه طراحی، دانش و ساخت ناوشکن و پایش در دریاها حرف برای گفتن دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دریادار حبیب الله سیاری پیش ازظهر پنجشنبه در اولین دوره مسابقات شناورهای هوشمند در دانشگاه دریایی حضرت امام خمینی نوشهر در گفتگو با خبرنگاران هوشمندسازی تجهیزات را برای مقابله با تهدیدات در آینده حائز اهمیت دانست و گفت: اقدامات ارزشمندی در نیروهای مسلح از جمله نیروی دریایی شروع شده و نتایج ارزشمندی داشته است.

وی با عنوان اینکه از سال های قبل در زمینه نوسازی تجهیزات تلاش هایی شروع شد، افزود: تاکنون در زمینه شناورهای سطحی و زیرسطحی ودیگر تجهیزات مورد نیاز به تجهیزات پیشرفته تر دسترسی پیدا کردیم.

وی با اظهار اینکه هوشمندسازی تجهیزات و مهمات با توجه به تاکید فرمانده معظم کل قوا مدنظر قرار گرفته است، حرکت به سمت هوش مصنوعی را مهم ارزیابی کرد و گفت: در قرارگاه جهاد علمی در ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه فجر فناوری های پیشرفته را پیگیری می کنیم و این مسائل در دانشگاه های ارتش نیز پیگیری می شود تا دانشجویان وارد میدان و کار شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در ساخت ناوشکن و پایش دریاهای جهان حرف برای گفتن دارد

ایران در ساخت ناوشکن و پایش دریاهای جهان حرف برای گفتن دارد