مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-01اقتصادي

راه اندازی صنایع تبدیلی نیاز اساسی استان اردبیل است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی سبب خام فروشی محصولات کشاورزی استان اردبیل شده است که نیازمند توجه جدی و سرمایه گذاری در این بخش مهم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، نادر تقی زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی سبب خام فروشی محصولات کشاورزی استان اردبیل شده است و ارزش افزوده حاصل از این محصولات به مناطق صنعتی سرازیر می شود که نیازمند توجه جدی و سرمایه گذاری در این بخش مهم هستیم.

وی افزود: به دلیل تولید محصولات با ارزش کشاورزی در شهرک های گلخانه ای در داخل استان اردبیل، اگر صنایع تبدیلی و تکمیلی راه اندازی شود قطعا در سودآوری این بخش تاثیر بسزایی خواهد داشت و کشور نیز از خیلی محصولات وارداتی خودکفا خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: آماده سازی زمین 1600 هکتاری شهرک گلخانه ای در دشت زرخیز مغان یکی دیگر از بسترهای سرمایه گذاری برای بخش خصوصی است که زمینه مناسبی برای تولید محصولات گلخانه ای بوده و بستر مناسبی را نیز برای صادرات این محصولات به کشورهای حوزه قفقاز خواهد داشت.

  تقی زاده همچنین سرمایه گذاری در بخش ماشین آلات کشاورزی به دلیل نیاز شدید و متقاضی زیاد در این حوزه را یادآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی صنایع تبدیلی نیاز اساسی استان اردبیل است

راه اندازی صنایع تبدیلی نیاز اساسی استان اردبیل است