مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-21حوادث

دستگیری کلاهبردار زمین های بدون سند در زنجان


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی زنجان از دستگیری دو نفر کلاهبردار با ترفند فروش زمین های فاقد اصالت در زنجان خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی زنجان از دستگیری دو نفر کلاهبردار با ترفند فروش زمین های فاقد اصالت در زنجان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه محمدعلی آدینه لو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی اعلام تعدادی از شهروندان زنجانی مبنی بر کلاهبرداری و فروش زمین فاقد اصالت، بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه خود مطلع شدند که دو نفر با فروش زمین های فاقد اصالت در سطح بنگاه های املاک استان، اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کنند؛ لذا مراتب شناسایی و دستگیری آنها بلافاصله در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از دستگیری این دو متهم، مشخص شد که آنان با روش فروش زمین های فاقد سند موفق به کلاهبرداری از 10 نفر از شهروندان زنجانی شده و مبالغ دریافتی از آنها را به حساب شخصی وابستگان خود واریز کرده و هیج گونه زمینی به خریدار تحویل نداده اند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی زنجان با بیان اینکه متهمان در بازجویی فنی به بزه انتسابی اعتراف کرده و سپس به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان قبل از انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار زمین های بدون سند در زنجان

دستگیری کلاهبردار زمین های بدون سند در زنجان