مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-21سياسي

استعفای 5 مدیر دولتی استان مرکزی برای حضور در انتخابات مجلس


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از استعفای پنج نفر از مدیران دولتی استان برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از استعفای پنج نفر از مدیران دولتی استان برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

بهنام نظری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اتمام موعد قانونی استعفای مدیران برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پنج نفر از واجدین شرایط استعفا، برای شرکت در انتخابات استعفای خود را تقدیم کرده اند، البته این احتمال وجود دارد که افرادی در سایر نقاط کشور برای کاندیداتوری از حوزه های انتخابیه شهرهای استان مرکزی استعفای خود را به مرجع مافوق خود ارائه کرده باشند که در این صورت به این آمار اضافه می شوند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند اظهار کرد: ستاد انتخابات استان مرکزی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بر اساس چهار مولفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت تلاش کرده و امانتدار رای مردم خواهد بود.

وی با تاکید بر صیانت از آرای مردمی گفت: باید به کمک رسانه ها بستر انتخاباتی پرشور فراهم شود تا با حضور حداکثری مردم یک انتخاب صحیح برای راهی کردن برگزیدگان آنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای 5 مدیر دولتی استان مرکزی برای حضور در انتخابات مجلس

استعفای 5 مدیر دولتی استان مرکزی برای حضور در انتخابات مجلس