مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-18سياسي

اشتغال و تولید جزو دغدغه های اصلی دولت و نظام است


سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه اشتغال و تولید جزو دغدغه های اصلی دولت و نظام است، گفت: برنامه ریزی و تصمیم گیری درست و هدفمند در حوزه اشتغالزایی بسیار اهمیت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیا عاشوری صبح یکشنبه در جلسه شورای اشتغال شهرستان رشت اظهار کرد: اشتغال و تولید جزو دغدغه های اصلی دولت و نظام به شمار می رود.

وی با بیان اینکه اشتغال دغدغه فردی و اجتماعی است، افزود: برنامه ریزی، تصمیم سازی و تصمیم گیری درست، مؤثر و هدفمند در حوزه اشتغالزایی بسیار اهمیت دارد.

سرپرست فرمانداری رشت با بیان اینکه اشتغال به سلامت اجتماعی و اقتصادی کمک می کند، گفت: بیکاری سر منشأ بسیاری از آسیب های اجتماعی و اخلاقی در جامعه است.

عاشوری با اشاره به اینکه شکوفایی اقتصادی منجر به تقویت اقتدار ملی می شود، اضافه کرد: رونق فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و تقویت اقتدار ملی با شکوفایی اقتصادی تحقق می پذیرد.

وی با تاکید بر لزوم کاربردی سازی مسائل اشتغال در رشت، افزود: جلسات اشتغال به صورت کاربردی و هدفمند شکل بگیرد.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه تعهد اشتغال 21 دستگاه اجرایی شهرستان رشت در سال 1402، ایجاد اشتغال برای تعداد 8339 نفر می باشد، گفت: در سال 1401 از تعهد ایجاد شغل برای 7810 نفر شاهد تحقق 117 درصدی تعهد و ایجاد اشتغال برای 9146 نفر در سطح شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال و تولید جزو دغدغه های اصلی دولت و نظام است

اشتغال و تولید جزو دغدغه های اصلی دولت و نظام است