مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 22:402023-05-30سياسي

کتابخانه های سیار در همدان راه اندازی شود


معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان خواهان راه اندازی و پیگیری کتابخانه سیار در استان شد و گفت: با سفر وزیر ارشاد به استان یک کتابخانه سیار به شهرستان نهاوند اختصاص یافت و باید در سایر نقاط استان نیز پیگیری شود.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان خواهان راه اندازی و پیگیری کتابخانه سیار در استان شد و گفت: با سفر وزیر ارشاد به استان یک کتابخانه سیار به شهرستان نهاوند اختصاص یافت و باید در سایر نقاط استان نیز پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان، حسن رضانیا در انجمن کتابخانه های عمومی استان همدان، با بیان اینکه یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری زنگ مطالعه در آموزش و پرورش است، تصریح کرد: بنابراین لازم است اداره کل آموزش و پرورش، کتابخانه های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با برقراری تعامل نسبت به راه اندازی زنگ مطالعه در سال تحصیلی جدید اقدام کنند.

رضانیا با بیان اینکه کتابخانه های عمومی حدود 60 خدمت به مردم ارائه می دهد اما به خوبی به اطلاع مردم نرسیده است، اظهار کرد: از سوی دیگر شهرداری ها باید نسبت به پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی جدیت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه های سیار در همدان راه اندازی شود

کتابخانه های سیار در همدان راه اندازی شود