مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:102023-06-20اقتصادي

هواپیماهای فرسوده اجازه پرواز ندارند/ در زمان برجام انتخاب های خوبی نداشتیم


معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه اگر هواپیما دچار فرسودگی شود، دیگر قابلیت پرواز نخواهد داشت، گفت که برنامه های نوسازی ناوگان در سال های گذشته موفق نبوده و در زمان برجام انتخاب های خوبی برای واردات نداشتیم.

- معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه اگر هواپیما دچار فرسودگی شود، دیگر قابلیت پرواز نخواهد داشت، گفت که برنامه های نوسازی ناوگان در سال های گذشته موفق نبوده و در زمان برجام انتخاب های خوبی برای واردات نداشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شهبازی با بیان اینکه لغت فرسوده برای هواپیما لغت صحیحی نیست، گفت: می توان گفت هواپیمای با سن بالا و سالخورده؛ چون مفهومی که از فرسودگی دریافت می شود با مفهوم سالخوردگی متفاوت است و هواپیما اگر فرسوده باشد اجازه پرواز نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: هواپیماها بر اساس سیستم تعمیر و نگهداری که برایشان تعریف شده، با گذشت زمان هزینه های تعمیر و نگهداری آنها افزایش پیدا می کند اما نمی توان گفت که فرسوده شده اند؛ مگر اینکه کاملا از خط پرواز کنار گذاشته شده باشد و برنامه های تعمیر و نگهداری آن اجرا نشود؛ در آن صورت هواپیما دچار فرسودگی می شود و دیگر قابلیت پرواز نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواپیماهای فرسوده اجازه پرواز ندارند/ در زمان برجام انتخاب های خوبی نداشتیم

هواپیماهای فرسوده اجازه پرواز ندارند/ در زمان برجام انتخاب های خوبی نداشتیم