مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:552023-06-14سياسي

پرداخت بیش از 16 میلیارد تومان زکات مستحبی در شهرستان انار


کشاورزان شهرستان انار 16 میلیارد و 300 میلیون تومان زکات مستحبی از محل درآمد پسته پرداخت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان انار، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی امروز در همایش زکات این شهرستان اظهار داشت: مردم خیر و انقلابی شهرستان انار همیشه در کارهای خیر پیشتاز بوده اند و در بخش زکات مستحبی هم مردم این شهرستان همیشه استقبال بسیار خوبی کرده اند و امید است امسال هم در بخش باغات پسته که وضعیت نسبتا خوب است، شاهد گستردگی کمک های مردمی در این زمینه باشیم.

 امام جمعه کرمان افزود: مردم انار بخش قابل توجهی از زیرساخت های این شهرستان را با کمک خود ساخته اند و این روحیه جهادی و پیشتاز بودن در امر خیر در تمام صحنه ها حفظ شود.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه انار نیز در این همایش اظهار داشت: سرمایه های اجتماعی شهرستان انار خیران بزرگواری هستند که ساده زیست بوده و با تواضع گره از زندگی مردم می گشایند.

 وی ادامه داد: خیران این شهرستان پروژ ه های مهمی ازجمله دانشگاه آزاد، درمانگاه، ساختمان دادگستری، حوزه های علمیه خواهران و برادران، اورژانس و صدها طرح راه و جاده را ساخته اند که جای قدردانی دارد.

امام جمعه انار عنوان داشت: کشاورزان خیر این شهرستان 16میلیارد و 300میلیون تومان به فریضه زکات اختصاص دادند که 10 میلیارد تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 16 میلیارد تومان زکات مستحبی در شهرستان انار

پرداخت بیش از 16 میلیارد تومان زکات مستحبی در شهرستان انار